czwartek, 31 marca 2016

Wargamer wspiera Adasia!


Ostatnio nie piszę bloga. Należą się Wam słowa wyjaśnienia. Mój syn jest chory i jest leczony eksperymentalnie w Krakowie. To dość kosztowne i czasochłonne. Ponieważ cały swój czas poświęcam Adasiowi, nie mam kiedy pisać. Wybaczcie...

Jest bardzo wielu dobrych ludzi, którzy nas wspierają. Do takich ludzi należą ludzie z ekipy Wargamera i społeczność Ogniem i Mieczem. Jakiś czas temu rozpoczęli wielką akcję pomocy dla mojego synka Adasia. Proszę zapoznajcie się z ich inicjatywą, klikając poniższy link:

Nowy model specjalny / "Ogniem i Mieczem" wspiera Adasia!

W imieniu Adasia i swoim bardzo dziękuję. Dziękuję Konradowi "Sośnie" Sosińskiemu, dziękuję Łukaszowi Biczyńskiemu, dziękuję firmie Wargamer, dziękuję całej społeczności Ogniem i Mieczem oraz wszystkim tym, którzy kupili promocyjną figurkę.

Ten model to symbol. Symbol Waszych wielkich serc i empatii. Dziękujemy :)

Adam i Piotr "Yori" Cichy

7 komentarzy:

brodaty_brutal pisze...

Ech, tego się obawiałem, że przyczyny Twojej nie obecności są tego rodzaju.
Rzeczony model leży już obok mnie na biurku. :)
Trzymam za Was kciuki!

Skavenblight pisze...

Yori, czy da się jakoś wesprzeć Was finansowo oprócz tego 1%? Czy istnieje jakieś osobne konto dla Adasia czy coś w tym stylu? Przepraszam, jeśli kiedyś już o to pytałam.
Niezależnie od tego oferujemy jak zwykle wsparcie modlitewne :)

koyoth pisze...

Hej. Współczuję ciężkiej sytuacji i dołączam się do pytania Skaveblight. Tzn. widzę, że na tej grafice informacyjnej jest nr konta i "tytułem", ale brakuje nazwy adresata przelewu. Mógłbyś podać?

Yori pisze...

Bardzo Wam dziękuję za ciepłe słowa 😊 Najprostsze wsparcie to 1%, gdyż nie obciąża Was finansowo. Dodatkowo możecie przekazać informację swoim znajomym spoza środowiska wargamingowego. Może ktoś z Waszych znajomych lub rodziny nie ma pomysłu jak wykorzystać te 1%. W zeszłym roku z Waszych odpisów udało nam się sfinansować pół roku leczenia i rehabilitacji, to bardzo dużo. Drugie półrocze to koszt, który udało nam się pokryć dzięki właśnie takim akcjom jak ta Wargamera i Waszym bezpośrednim wpłatom. Za wszelkie Wasze działania bardzo, bardzo dziękujemy! Za modlitwę także!

Oto dane, o które pyta Koyoth:

FUNDACJA DZIECIOM „ZDĄŻYĆ Z POMOCĄ”
ul. Łomiańska 5, 01-685 Warszawa

Bank BPH SA
15 1060 0076 0000 3310 0018 2615

Z dopiskiem: 25812 Cichy Adam – darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Jeszcze raz bardzo dziękujemy za Wasze wsparcie 😊

koyoth pisze...

Z kilku alternatyw ja wolę przelew - swój 1% od lat przekazuję na Wikipedię, a w Ogniem i Mieczem nie grywam, ale za to książkę czytałem ;) Ale, jak by nie było, bliźniego godzi się wspomóc. Trzymajcie się :)

Yori pisze...

Dzięki, będziemy się trzymać 😃

skup samochodów Warszawa pisze...

Moim zdaniem ten blog jest bardzo ciekawy i na pewno bardzo dużo osób zainteresuje się tym blogiem.