niedziela, 30 maja 2010

Sikhowie z Brenem / Sikh Bren team


Kolejna piątka konwersji Sikhów została ukończona. Tym razem także użyłem laleczek Revella. Trzy pozy od lewej wyjąłem z pudełka "Scottish Infantry, 8th Army". Reszta jak ostatnio to "British Infantry". Mam sporo pomysłów na kolejne konwersje, ale skończyły mi się głowy w turbanach, co spowoduje opóźnienie w produkcji dalszych Sikhów. Muszę więc kupić kolejne pudełko "Arab Warriors". Tymczasem, aby nie tracić czasu zacznę malować niemieckich spadochroniarzy. Oczywiście z bitwy pod Monte Cassino.
Another five Sikh conversions were done. This time I was using also Revell figures. The three poses from left were taken from "Scottish Infantry, 8th Army". The rest were taken from "British Infantry". I have a lot of ideas for next conversions, but lack of heads with the turbans causes the delay of another Sikh production. I had to buy a new "Arab Warriors" set. Meanwhile I will paint the German paratroopers. Of course from battle of Monte Cassino.

5 komentarzy:

q.b. pisze...

Zacnie !

Podczas gdy kończyłeś tych "turbanów" ja rozłożyłem tereny na dzisiejszy scenariusz :D

Czekam ! :>

Jacob pisze...

Uff - było gorrrąco jak na zimowy scenariusz.

Wysmarowałem z tej okazji AAR-ke:

http://www.strategie.net.pl/viewtopic.php?p=168948#168948

Pozdrawiam !

Paul pisze...

Yori this stuff is great, I really love the Scots conversions, magic work. Keep it up!

bnk pisze...

a może się Yori na jakiś pojazd z tych co brały udział w walkach o cassino ? Jest chyba nawet szansa na kalki na takowy.

Pzdr

Yori pisze...

Mam zamiar zrobić kilka Shermanów III z 2-go Korpusu Polskiego.